dimarts, 23 de juliol del 2024

La publicitat


 Entre les 80 pàgines del número 118 de la revista Parlem de Sarrià podrem llegir-hi una trentena d'articles, i entre les seves pàgines hi trobarem, si no m'he descomptat, 10 anuncis.

La publicitat també forma part dels mitjans de comunicació, i els anuncis de les empreses no només contribueixen a la sostenibilitat econòmica del mitjà, en aquest cas una revista local, també aporten contingut i, a la seva manera, són un testimoni més del seu present: qui no, quan ha fullejat diaris o revistes antics, s'ha sorprès pels seus anuncis, tant o més que per les seves notícies i articles?

La publicitat en una revista local, a més, sobretot ofereix un valor significatiu per a les empreses, ja que permet una segmentació més precisa del públic objectiu, i a més gaudeix de molt bona reputació, pel compromís inherent que suposa amb el projecte de la revista local.

A més, el cost - benefici és molt avantatjós, ja que amb una despesa moderada hi ha un potencial de visibilitat molt elevat dins la comunitat més propera a l'empresa publicitada.

Així doncs, la revista Parlem de Sarrià, com tantes altres revistes, no només és la suma dels articles que la componen, també és la publicitat que conté, testimoni present, i per a la posteritat, de les empreses compromeses amb un projecte local de comunicació.

Avui, doncs, no només us animo a fullejar la revista i llegir-ne els articles, avui també us encoratjo a fixar-vos, mirar i valorar la publicitat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada