Coses que faig, coses que veig, coses que penso...
dijous, 13 de maig del 2010
L'art de vendre, una ciència
(si el vídeo no es reprodueix bé, clica aquí per veure'l)
Aquest fragment de poc més de 3 minuts del programa Valor Afegit del Canal 33 em serà de gran utilitat aquest dijous, dia 13 de maig de 2010, quan a primera hora de la tarda explicaré a un grup d'alumnes d'Educació Social de la UdG, com, en el marc del prorama Incorpora de "la Caixa", les entitats socials fem la "prospecció empresarial", és a dir, el procés de venta del nostre "producte", la inserció laboral de col·lectius en risc d'exclusció com una solució per l'empresa, alhora que un element més de RSC; un producte que, per bé que té un elevat component social, el defensem bàsicament per la qualitat, proximitat i professionalitat del servei que oferim.
Tal i com explica Dave Mattson el secret d'una venta és una combinació de preparació prèvia, d'escoltar més que no parlar, de saber formular les preguntes correctes i de saber llegir tota la informació que el client et dóna... És bàsic que el producte respongui a les necessitats del client, però cal quelcom més que el client el pugui necessitar... Per més que necessitis un producte, si el venedor no et convenç, no li compraràs; segurament buscaràs el mateix producte a un altre lloc...
L'art de vendre és, doncs, com afirma Mattson, tota una ciència...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada