Aquestes festes de Nadal, com cada any, qui més qui menys hem arreplegat algun calendari del 2012.
En una sobretaula d'àpat nadalenc en va aparèixer un de l'empresa d'un familiar, un d'aquells amb dones lleugeres de roba que ensenyen els pits es postures suggerents. Vaja, el clàssic calendari de taller mecànic (amb tots els respectes per la professió!).
Feta la conya inicial i l'observació, a mode d'intuïció, de si el mamellam era natural o amplificat amb pròtesis, vaig qüestionar la vigència, avui dia, d'aquests calendaris de propaganda d'empreses, en aquest cas, una empresa vinculada a la construcció.
Entenc que una empresa dedicada a l'erotisme o a la pornografia elabori aquest tipus de material, però és un anacronisme que empreses, grans o petites, segueixin fent calendaris publicitaris posant en valor el pitram de models... No nego, però, que tinguin tirada! I em van confirmar que sí, que en tenen!
L'empresa en qüestió fa un altre calendari, però allà on en un hi ha sinuoses curves femenines, a l'altre hi ha fotografies d'indrets pintorescs de les comarques de Girona.
Un any més a la botiga i taller de motos habitual em van donar, a finals d'any, un calendari de butxaca. La imatge era també la d'una dona amb exuberants pits nus.
"Ostres, no en tens un de més discret?", li vaig dir... I me'n va donar un amb la imatge d'una dona amb biquini sobre una moto amb una postura, sens dubte, fora del codi de circulació!
Les empreses tenen valors i els transmeten en tot el què fan, calendaris inclosos...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada