dimecres, 2 de febrer de 2011

De "la feina ben feta" al bó i millor #quetenim

Si l'any passat ens parlaven de "la feina ben feta" d'un equip de futbol que "va ser el centre del món"...



... enguany l'aliança entre el FC Barcelona i Estrella Damm ens expliquen, a partir del valor afegit que representen els jugadors del Barça "fets a casa", el bó i millor que tenim a Catalunya...



Ens agraden més els productes quan aquests ens expliquen històries, o, com amb el "t'agrada conduïr?", ens transmeten sensacions i emocions... I en aquest cas, també ens injecten una bona dosi d'autoestima! I si tot plegat ho amaneixen Els Amics de les Arts i l'actor Quim Gutiérrez, el resultat no només és bó, sinó que l'invent funciona!

I perquè tot plegat acabi de funcionar encara millor, sobretot a la xarxa, adaptant-se als temps moderns, als temps que corren, aquesta nova campanya té també el seu propi hashtag: #quetenim. No hi ha esdeveniment que no tingui el seu hashtag... si és que vol ser mínimanent rellevant a Twitter.

Aquesta és la gràcia de la publicitat dels nostres dies: en aquest apunt ja m'han colat dos anuncis d'una coneguda marca de cervesa "gratis total"!