divendres, 2 de març de 2012

Les 10 virturts per a la fidelització de clients, segons @joanelias

A finals de juliol ja vaig publicar les "10 claus per a la fidelització del client en la inserció laboral" a partir de la intervenció de la directora de RRHH de l'empresa Franscisco Oller SA en el marc d'una formació del programa Incorpora organitzada per la Fundació Pimec i conduïda pel comunicador i conferenciant Joan Elías Monclús.

Joan Elías ens va llistar les 10 virtuts que cal potenciar per a la fidelització del client, entenent que la virtut és allò que sempre has de fer bé perquè l'altre li doni valor. Com que els bons consells no caduquen mai, avui els recupero i comparteixo per tancar la setmana...

  1. Complir sempre totes les promeses
  2. Reaccionar amb rapidesa
  3. Prestar atenció als detalls, ser observador
  4. Ser sempre cortès
  5. Mantenir el rol ("paper") assignat
  6. Donar seguretat
  7. Garantir confidencialitat
  8. Ser extremadament accessibles
  9. Comunicar comprensiblement
  10. Reparar l'error

El futur, diu Joan Elías, no passa per ser bó, sinó per ser virtuós... és a dir, fer bé els 10 punts! Vam passar una fantàstica estona amb en Joan Elías, vam aprendre i vam riure...

Si voleu saber més sobre el què diu i escriu Joan Elías podeu consultar els seus llibres o les seves frases.


Mix de conferencias de Joan Elias from Joan Elias Monclús on Vimeo.