Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris disco. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris disco. Mostrar tots els missatges

dissabte, 3 de juliol del 2021

"Barbra Streisand". Minuts Musicals amb nom propi


L'any 1973 el grup alemany Nighttrain va publicar una cançó "Hallo Bimmelbahn", cançó que va versionar el grup Boney M. l'any 1979 amb el seu "Gotta Go Home". La tercera parada d'aquesta cançó és la que, inspirada per aquestes, va publicar el duet Duck Sauce l'any 2010, i que van titular "Barbra Streisand" en homenatge a l'actriu, i també cantant, Barbara Joan "Barbra" Streisand.

A vegades els camins de la música són més inescrutables que els del Senyor!





dissabte, 4 de juny del 2016

Minuts Musicals retrobats amb Gloria Gaynor i "I will survive"


A la cerimònia de comiat de l'amiga Anna Escapa va sonar la cançó "Seré feliç", versió de la mítica "I will survive" que Susanna Bey va interpretar pel disc de La Marató de TV3 de 2010.

"I will survive" relata la història de superació d'una separació amorosa, però la cançó ha esdevingut un himne de superació en general, aplicable a molts aspectes de la vida, també de superació d'alguna malaltia.

Publicada l'any 1978 en plena eclosió de la música disco "I will survive" és un dels grans èxits de la cantant Gloria Gaynor.

Són moltes les versions i adaptacions que se n'han fet, però avui en aquests Minuts Musicals retrobats ens quedarem amb l'original...





I la setmana vinent, més retrobaments musicals!