@rispau presentant @genisroca com un artista de varietats!. Foto: Roger Casero |
En cap de les anteriors conferències del cicle Idees d’e-futur el pati de butaques s'havia omplert tant com el passat dimecres 30 de març quan, amb la sala era quasi plena, Genís Roca va desenvolupar les seves 6 reflexions al voltant del temps de xarxes.
Van ser moltes les coses que va explicar, però si n'hagu´ñes d'extreure una lliçó seria la que he intentat descriure amb el títol d'aquest apunt: No treballis pels altres, treballa per tu: torna al teu web, allà hi tens el teu negoci!
Deia @genisroca (idea 6): el negoci és a les bases de dades, i també que les xarxes socials han de ser eines de captació per la nostra base de dades, no les seves!.
És a dir, Genís Roca ens convidava, després d'haver-nos bolcats tots a Facebook, girar la mirada de nou cap a les nostres pròpies webs, cap a les nostres pàgines web, doncs aquí, a casa nostra, on hi tenim el negoci. En altres paraules, @catalunyavalley fes créixer la teva BBDD, la que és teva i no de facebook o twitter. Allà podràs fer el teu CRM o bé també @gemmasuner Amb les xarxes socials estem nodrint les bbdd dels altres. Hem de recuperar les webs i les bbdd. Tot torna...
Això no vol dir deixar les xarxes socials, sinó plantejar el seu ús amb la finalitat que siguin font de captació de trànsit cap al nostre web i, naturalment, espai d'intercanvi, interacció i escolta... I si és així, si les xarxes socials són eines de captació, el què hem de fer és preparar la nostra web per poder acollir tot aquest trànsit, amb pàgines d'arribada (landing page) adaptades al lloc de captació, sigui Facebook, sigui Twitter...
D'una manera quasi artesanal, experimental i realment molt modesta, la primera part d'aquesta lliçó (el negoci està en la base de dades) és el que vam (intentar) fer, i fem encara a Plataforma Educativa amb la descàrrega gratuïta dels llibres que hem editat. Respecte la segona part (les "landing page"), caldrà que hi treballem els propers mesos...
A l'espera del vídeo-resum de la conferència de Genís Roca, us deixo de nou la presentació sobre les 6 reflexions al voltant del temps de xarxes.Idees d'e-futur
Van ser moltes les coses que va explicar, però si n'hagu´ñes d'extreure una lliçó seria la que he intentat descriure amb el títol d'aquest apunt: No treballis pels altres, treballa per tu: torna al teu web, allà hi tens el teu negoci!
Deia @genisroca (idea 6): el negoci és a les bases de dades, i també que les xarxes socials han de ser eines de captació per la nostra base de dades, no les seves!.
És a dir, Genís Roca ens convidava, després d'haver-nos bolcats tots a Facebook, girar la mirada de nou cap a les nostres pròpies webs, cap a les nostres pàgines web, doncs aquí, a casa nostra, on hi tenim el negoci. En altres paraules, @catalunyavalley fes créixer la teva BBDD, la que és teva i no de facebook o twitter. Allà podràs fer el teu CRM o bé també @gemmasuner Amb les xarxes socials estem nodrint les bbdd dels altres. Hem de recuperar les webs i les bbdd. Tot torna...
Això no vol dir deixar les xarxes socials, sinó plantejar el seu ús amb la finalitat que siguin font de captació de trànsit cap al nostre web i, naturalment, espai d'intercanvi, interacció i escolta... I si és així, si les xarxes socials són eines de captació, el què hem de fer és preparar la nostra web per poder acollir tot aquest trànsit, amb pàgines d'arribada (landing page) adaptades al lloc de captació, sigui Facebook, sigui Twitter...
D'una manera quasi artesanal, experimental i realment molt modesta, la primera part d'aquesta lliçó (el negoci està en la base de dades) és el que vam (intentar) fer, i fem encara a Plataforma Educativa amb la descàrrega gratuïta dels llibres que hem editat. Respecte la segona part (les "landing page"), caldrà que hi treballem els propers mesos...
A l'espera del vídeo-resum de la conferència de Genís Roca, us deixo de nou la presentació sobre les 6 reflexions al voltant del temps de xarxes.Idees d'e-futur
View more presentations from Roca Salvatella
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada