dimarts, 23 de gener del 2024

Correus respon


Diumenge vaig adreçar una queixa a Correus a través d'un formulari de contacte i ahir dilluns vaig rebre una primera (i potser única?) resposta. Bé.

No va ser una resposta genèrica automàtica, d'aquelles que la genera un robot, aquesta la vaig rebre minuts després d'enviar el formulari. Va ser una resposta específica sobre la queixa i la resposta a més a més, anava signada per una persona Molt bé.

La queixa feia referència a la impossibilitat de registrar-me a la web de Correus en la versió en català, i sí poder-ho fer, en cavi, a la versió en castellà.

La resposta que ahir vaig rebre, breu, incloïa una disculpa per les molèsties ocasionades, l'agraïment per informar de la incidència i la seva comunicació al departament corresponent per resoldre-la al més aviat possible. Molt bé. A vegades no cal més literatura.

No crec que Correus m'informi de la resolució final de la incidència, quan tècnicament hom ja es pugui registrar des de la versió de qualsevol idioma de la seva pàgina web; en tot cas jo puc mirar, d'aquí a uns dies, si la incidència ja està resolta, o si persisteix.

Mentrestant, em sembla que la resposta és d'agrair, per més que sigui d'obligat compliment, perquè massa vegades davant incidències semblants, en les que l'ús del català hi és entremig, la resposta que hom espera (i que acaba rebent) és el silenci, quan no el menyspreu fins i tot un estirabot, un insult, una escopinada a la cara...

Correus ha respost, i ha respost , senyal, m'agrada pensar, que igual de bé resoldrà la incidència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada