dimarts, 2 de gener de 2018

"Viva España!"


Encara ens en fem creus. Realment va passar? Realment vam sentir el que vam sentir?

La Sira va trucar en un telèfon d'informació d'Orange, no al d'atenció al client perquè el client sóc jo, no ella. Una vegada va poder parlar amb un teleoperador li va preguntar si la podien atendre en català i davant la negativa (una llàstima, val a dir) va seguir parlant en castellà sense cap problema, demanant la informació que de fet motivava la trucada. Quin servei de fibra i telefonia ens podríeu oferir? Potencials clients, vaja...

La informació no li van donar, el noi, més aviat esquiu, només deia que només li podia explicar les ofertes del dia que tenia i que si ella no pensava contractar cap servei no li podia donar més informació. Buf, quin nivell d'atenció al client!

Però si fins aleshores la trucada havia estat del tot decebedora, a banda d'infructuosa, la manera com el comercial va finalitzar-la ens va deixar perplexes primer i indignats segons després!

Quan semblava que la trucada ja havia finalitzat just abans de penjar el noi es (i ens) va despatxar a gust: "Viva España!"

Amb la Sira ens vam fer aquella mirada de "realment hem sentit el que ens sembla que hem sentit?"... , lamentablement sí, "viva España!". Ara enteníem l'actitud poc amable del teleoperador d'Orange; desafortunat i totalment fora de lloc, aquest comentari, molt allunyat del cortès "Feliz Navidad" que el seu procediment deuria recomanar per aquestes dates...

Amb la Sira encara ens en fem creus. Realment va passar? Realment vam sentir el que vam sentir? . I encara sort que Orange ens diu que "all you need is love"...

Orange no només ha perdut un potencial client, possiblement també em perdrà a mi quan finalitzi la permanència que encara m'hi ancora, jo que en sóc client de tota la vida, la seva vida.

Això sí, sobretot i per sobre de tot "Viva España"!