diumenge, 23 de gener del 2011

Comunicat de l'Ajuntament de Sarrià de Ter respecte la Unió Esportiva Sarrià

Aquest és un comunicat conjunt dels grups municipals de l'Ajuntament de Sarrià de Ter de suport a la Unió Esportiva Sarrià (UES) per la situació que està visquesnt aquests darrers dies

Comunicat Ajuntament de Sarrià de Ter respecte la Unió Esportiva Sarrià

La Unió Esportiva Sarrià és una entitat esportiva històrica del nostre municipi. Amb una massa social molt important. Socis i sòcies que, de manera sobirana i democràtica, determinen els destins del club. En aquest sentit, l'ajuntament comparteix i reconeix la feina feta per les diferents Juntes Directives de l'entitat així com les de tots els clubs esportius que treballen constantment per millorar la vida social i cultural de Sarrià de Ter.

Amb tot, sense entrar a valorar la gestió al si del club -per la qual cosa tenen únicament veu i vot els socis-, cal dir que volem mostrar la nostra preocupació pels esdeveniments relacionats amb la UES de la darrera setmana. Amb episodis en els quals han sorgit greus acusacions a directius amb noms i cognoms. Una pràctica, evidentment reprobable. I es per això que volem fer una crida a la serenor, el diàleg i el treball constructiu. Estem convençuts que les discrepàncies es podran exposar i resoldre en altres fòrums i per altres vies més lògiques i civilitzades.

Finalment reiterar el nostre recolzament a la Directiva en conjunt i en especial als directius acusats publicament i sobretot remarcar la necessitat de no portar la divergència al terreny de la crispació i els atacs personals. Fet, aquest darrer, que no contribueix -ans al contrari- a millorar el club, l'esport i el nostre poble.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada